Kamis, 26 November 2015

Cepat Kurangkan Face Berpeluh - 3 Perkara Anda Boleh Lakukan Sekarang Hentikan Berpeluh Segera

Cepat Kurangkan Face Berpeluh - 3 Perkara Anda Boleh Lakukan Sekarang Hentikan Berpeluh Segera

Tanpa syak lagi, salah satu perkara yang paling memalukan mana-mana orang boleh berurusan dengan adalah berpeluh muka yang berlebihan. Ini boleh menjadi satu masalah yang besar kerana wajah anda di tempat terbuka untuk semua orang untuk melihat, dan mempunyai muka anda menitis dengan peluh tidak selesa berbeza dengan pengalaman.

Juga dikenali sebagai hiperhidrosis muka, berpeluh muka yang berlebihan boleh menyebabkan lebih banyak masalah seperti Bera muka. Merah kemalu-maluan Muka boleh digambarkan sebagai kemerahan yang tidak terkawal muka.

Terdapat beberapa sebab mengapa hyperhydrosis muka berlaku. Salah satu sebab yang paling besar bagi keadaan ini adalah keadaan mental seperti keresahan dan cemas.

Mempunyai manik peluh membentuk di dahi, hidung, dan bibir sentiasa sukar untuk menangani. Mujurlah terdapat beberapa perkara yang terbukti yang boleh anda lakukan untuk mengurangkan berpeluh muka yang berlebihan dalam beberapa minit.

Salah satu perkara pertama adalah jus lidah buaya. Jus aloe vera adalah versi cukup banyak disiram ke bawah lidah buaya yang dijual sebagai pelembap. Lidah buaya akan memberi muka anda kesan penyejukan, yang baik untuk musim panas. Rawatan ini akan memberi anda kelegaan sementara cepat dari tempat duduk muka yang berlebihan. Selain itu lidah buaya akan memberi anda kelegaan daripada berpeluh sehingga 3 jam.

Perkara seterusnya yang anda boleh lakukan ialah penggunaan pepatah kain lap muka. Ini adalah kain lap deodoran yang bertujuan khusus untuk hyperhidroiss muka. Ini kain lap mempunyai astringents kuat yang menyimpan kering muka anda. Anda boleh mencari kain lap dalam talian dan cepat mengurangkan berpeluh muka.

Akhir sekali, anda boleh menggunakan sihir hazel untuk cepat mengurangkan berpeluh muka yang berlebihan. Witch hazel mengandungi ciri-ciri astringen semulajadi yang perlahan-lahan akan mengeringkan muka anda. Anda boleh mendapatkan ekstrak witch hazel pada hanya kira-kira kedai apa-apa dadah, kedai runcit, atau kedai makanan kesihatan.

Jika anda menggunakan mana-mana rawatan ini anda perlu mencuba dan memastikan mereka tidak merengsakan muka anda. Selepas permohonan rawatan ini, dalam beberapa minit anda akan dapat melihat peningkatan dalam berpeluh muka yang berlebihan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar