Jumat, 27 November 2015

Apakah Kolostrum? Transfer Factor Kajian

Apakah Kolostrum? Transfer Factor Kajian

Apakah Kolostrum? Seseorang bertanya kepada saya dan artikel ini terdiri untuk menangani soalan itu.

Kolostrum adalah susu pertama yang ibu berlalu apabila menyusukan anaknya. Semua mamalia menghasilkan kolostrum. Kolostrum mengandungi transfer factor yang adalah utusan-utusan sistem imun yang memindahkan imuniti daripada ibu kepada bayi yang baru lahir. Produk Colostrum diambil daripada bovines (lembu), yang profil imuniti adalah jauh lebih maju daripada manusia kerana pendedahan mereka kepada pelbagai jenis patogen.

Saya telah menggunakan produk yang dipanggil Transfer Factor (TF) oleh 4Life Research yang lebih kuat dan lebih maju daripada serbuk kolostrum biasa. TF adalah bahagian yang paling kuat dari Kolostrum yang mengandungi Rasul-rasul sistem imun yang sebenar.

Berikut adalah perbandingan yang lain:

Transfer Factor vs Normal Kolostrum

TF mengandungi bahagian yang paling kuat dari kolostrum dan Tidak adalah spesies khusus (badan anda tidak akan menolaknya). 4Life (TM) mempunyai lesen untuk paten untuk mengekstrak dan tumpuan transfer factor dari kolostrum lembu.

Kolostrum mengandungi jumlah yang kecil rawak TF. Bovin (lembu) antibodi boleh menyebabkan alahan pada sesetengah manusia Spesies khusus (badan anda boleh menolaknya). Untuk melihat keberkesanan peningkatan yang ketara, anda perlu mengambil sejumlah besar colostrum untuk mendapatkan yang setara dengannya dalam 4Life Transfer Factor. 4Life membuang semua laktosa dan susu protein mungkin menyebabkan alahan. Ia juga gluten dan kasein percuma.

Analisis makmal bebas jelas menunjukkan bahawa TF 4Life bukan sahaja diukur lebih kuat daripada kolostrum biasa, ia menunjukkan aktiviti pemindahan ketara sama dengan vaksin standard. Dalam kajian klinikal baru-baru ini, TF 4Life peningkatan aktiviti pembunuh semulajadi (NK) sel dengan 103% di atas tindak balas imun biasa. Dalam kajian sama kolostrum lembu peningkatan aktiviti pembunuh semulajadi dengan hanya 23%.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar