Kamis, 26 November 2015

Adakah terdapat Mana-mana jalan untuk menjadi lebih tinggi Naturally?

Adakah terdapat Mana-mana jalan untuk menjadi lebih tinggi Naturally?

Menjadi lebih tinggi Tips

Orang ramai sering dinilai dengan ketinggian, kerana seseorang yang mempunyai kedudukan yang lebih tinggi mewakili kuasa dan kepimpinan. Ini adalah mengapa ia adalah penting untuk anda untuk mencari dan melaksanakan teknik-teknik yang boleh membantu anda menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Berikut adalah beberapa tips untuk anda bermula:

1. Simpan Sikap Baik
Mengekalkan postur yang baik adalah faktor utama dalam terdapat lebih tinggi. Menjaga tulang belakang anda lurus yang mungkin apabila duduk atau berdiri akan menambah lebih satu inci kepada ketinggian anda daripada jika anda telah bungkuk.

2. Tidur dengan selesa
Tidur yang baik dan sesuai adalah penting untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. A betul, belakang lurus akan membantu penyahmampatan tulang belakang, dan anda akan mendapati anda tidur dengan lebih nyenyak. Penggunaan bantal juga luar biasa, yang tidak sesuai dan boleh memberi kesan kepada pertumbuhan anda. Setiap orang harus mendapatkan sekurang-kurangnya 8 jam tidur setiap hari.

3. Makan Secara Sihat
Ia mungkin kelihatan jelas, tetapi pemakanan yang baik adalah penting dalam usaha untuk mendapatkan ketinggian tambahan. Anda perlu makan sihat, makanan yang seimbang, dan mempunyai banyak cecair.

4. Senaman yang kerap
Senaman yang kerap membantu untuk mengekalkan badan yang sihat. Senaman seperti berenang dan berbasikal berguna untuk peningkatan ketinggian, kerana mereka meregangkan tulang belakang dan kaki. Banyak basketballers adalah tinggi kerana mereka bermain bola keranjang, bukan sebaliknya kerana ramai orang percaya. Kerana mereka terus mencuba untuk mencapai gelung tinggi di atas kepala mereka, tulang belakang mereka secara semula jadi memanjangkan. Michael Jordon digunakan untuk melompat 500 kali sehari dalam masa mudanya, dan kini dia berada pada mengesankan 6 '6 ". Cerita panjang pendek, senaman adalah penting, dan masa perlu dibuat untuk itu.

5. Regangan
Asas dan lanjutan regangan tulang belakang, pasti akan meningkatkan pertumbuhan, dan memberikan harapan terbaik daripada peningkatan ketinggian semulajadi kepada mereka orang yang lalu tahun akil baligh mereka. Terbentang Gabungan memberi tumpuan kepada tulang belakang dan kaki boleh menambah lebih 2 inci ketinggian semasa anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar